לאחרונה כתבתי תכנים לאתר החדש של מנו ספנות, חברה המציעה שיט חווייתי במגוון יעדים. במהלך העבודה תחקרתי כל יעד ויעד בספרד, איי יוון, רומניה, איטליה ועוד. גיליתי שיעדים רבים הם פנינות מסתוריות שרבים טרם כתבו עליהן והגעתי לאתרים אותנטיים של העיריות של אותם יעדים שניסו בקושי רב להעביר את החוויה. היופי הוא שכתיבה שיווקית בתיירות עושה חשק להגיע לאותם יעדים, לשוטט בסמטאות הציוריות, להתמסר לבטן-גב נצחי בחופים, לנשנש דג טרי בטברנה או לגלות שוק חבוי של המקומיים. הנה כמה טיפים לכתיבת תיירות על יעדים שונים:
* ראשית, הציגו מידע שימושי על אותו יעד לטובת הנוסע: קידומת בינלאומית, כתובת של מרכז המבקרים, משך טיסה ודרכי הגעה משדה התעופה או הנמל לאטרקציות המובילות בעיר, השכרת רכב, מטבע מקומי.
* לאחר מכן, חפשו את ההיילייטים ה-TOP 10 של אותו יעד ממוזיאונים דרך אתרים ארכיאולוגיים, מונומנטים ששווים צילום, נקודות תצפית מסנוורות, אתרים היסטוריים.
* החוויה הקולינרית מהווה חלק בלתי נפרד מהחופשה ולכן שווה להרחיב בנושא: מאכלים מסורתיים, מסעדות מומלצות, יקבים משובחים.
* כמו כן, כדאי תמיד להתייחס ליעד כנקודת מוצא וזינוק לטיולים בסביבה – שמורות טבע יפות, טיולי שטח, עיירות לצד הדרך.
שלבו בכתבה מגוון תמונות וסרטונים שיספקו הצצה מעניינת למה שמחכה לנופשים.
להזמנת שירותי כתיבה: korendor@013.net, 0523432684
