
לפניכם מספר צעדים טכניים פשוטים בדרך לפתיחת דף עסקי פייסבוק. היכון, הכן, צאו לדרך !
1. מתחברים לפייסבוק לחשבון האישי דרך היוזר (המייל) והססמא (רצוי ססמא מורכבת שאף האקר לא יפרוץ)
2. כותבים ב-URL www.facebook.com/pages
3. בוחרים בצד שמאל (בגרסא העברית) "צור דף"
4. בוחרים ביצירת דף
5. צור דף ל- כאן בוחרים האם ברצונכם לפתוח דף לעסק מקומי / מותג / דמות ציבורית ובתוך כל קטגוריה רחבה – קטגוריה קונקרטית.
נקודה למחשבה: חשוב לשייך את הדף לקטגוריה הנכונה למקרה שאנשים יחפשו בפייסבוק "אופנה" ויגיעו לחברת האופנה שלכם, בין יתר התוצאות.
6. לסמן את "אני המייצג הרשמי של הדף". מבחינה משפטית, מומלץ שהלקוח ישלח לכם במייל או דף חתום כמו ייפו כוח אנו נותנים לך לנהל באופן רשמי את הדף החברה, כדי שבהמשך לא יהיו טענות.
שם הדף: חשוב לקרוא לדף בשם המותג בעברית ובאנגלית (להפריד על ידי מקף) + תיאור שלו
כך שמי שיחפש את המותג או תחום אליו שייך המותג, יגיע לדף בכל הצורות האפשריות.
שם המותג ושם התחום חשובים גם חיפוש במנוע החיפוש של google.
כתובת ה-URL : פייסבוק מעניק לכם אתר לכל דבר וניתן לבחור לו סיומת דומיין.
ניתן לשנות שם URL רק פעם אחת או פעמיים (תלוי, פייסבוק משנים מדי פעם את הנהלים) !!! לכן, חשוב שתחליטו על שם.
איך משנים: http://www.facebook.com/username
כיום ניתן לפתוח דף עסקי ישירות מדף הפייסבוק ללא צורך בפרופיל אישי
החיסרון הבולט: אין אפשרות להשתמש בפונקציה "הצע לחברים" כי אין חיבור לפרופיל אישי ממנו ניתן למשוך חברים.